Studentkryssningen

Nu är jag hemma igen efter en fullspäckad helg. Studentkryssningen
i lördags och söndags är oförglömlig. Jag hade så fruktansvärt kul.
Men bussresan hem var en annan femma. Dom skrek i bussen så
jag fick ont i mina öron. Jag har aldrig varit så irriterad tror jag.

Här kommer lite bilder som för mig beskriver kryssningen väl.


Bussresan dit. Alla var taggade till tusen.

Josefin & Jag

Steg av bussen och fick veta att vi skulle vänta 2 timmar för att få gå
på båten. *Suck*

Nöjda! nu börjar det.

Josefin, Johanna & Nathalie

Carolina & Jag

Tax Free, vi var såklart tvugna att tagga till ännu mer.

Dags för att gå till hytten och fixa iordning sig. Hytt 8704 hittade man oss.


Jag och Marielle hade riktigt kul medans vi väntade in Carolina & Johanna

Carro & Jag

Det slutade med att våran hytt var full. (inte på bilden)



Skål för HP3, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten.......

Lysarmband


God morgon sötnos

<3

Dags för lunch. Hamburgartallrik för 137;- vad i hela!....

Nu börjas det igen.

jajamensa


Härligt

Dags för att lämna hytten.

Kommentarer
Postat av: Marielleh

Bildne på mig vid taxfreen?

vad är detta för bil alltså OMG:(

2009-05-18 @ 20:14:23
Postat av: nathalie

haha godmorgon :)

2009-05-19 @ 18:10:21
URL: http://nathaliewedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0