Poängjakten

Igår var det poängjakt, alla var taggade och sprang iväg så fort
dom hade fått sina uppdrag. Vi tog det lugnt och var sist iväg.
Uppdragen var ganska enkla ändå. Men att raka av sig håret var
inte Jonatan sugen på.


Uppdrag nummer 1 på listan, när man ska hitta en lista på förra
årets poängjakt. Idag tänkte jag på att det står poängjakten 2008
 på den vi hade igår, så vem vet! vi kanske hade den.




Efter dessa uppdag gav vi upp! det var roligare att titta på alla andra.


Jag klädde ut mig till kille 9p

Johanna, ett kort vid Dr.Westerlund

Kärlek

Och filmerna vi har är bara för roliga. Bland annat när Carro är ninja
och jag egen designad superhjälte.
Och när Johanna ska beatboxa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, de va faktiskt en ny lista men vi råkade skriva fel :P men de va några som kom på dedär så de fick poäng för de ;)

2009-05-21 @ 22:30:16
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/
Postat av: Emma

Tove, Maria & Mikaela SP3A med lite över 570 poäng.

2009-05-22 @ 13:25:02
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0