Hoedown Throwdown

Det får mig allt le. Att vet att jag har världens bästa Marta vid min sida <3



Denna helg började toppen och slutade mindre bra. I fredags efter
shoppingen åkte jag hem till Marta. Vi hade kul som vanligt tokiga
som vi är. Hon gick upp tidigt igår för att åka och öva på sin dans uppvisning.
Klockan 14:00 mötte jag upp "den där Axel" ;) vid tåg station. Vi hade kul!
Det blev godis och skolparken.


halv fem möter vi Marta på baksidan av Joar för att stötta henne.
Dans
Uppvisningen var jätte bra. Efter det blev det bus i klosterparken.

Kvällen slutade inte lika lyckat när jag och Marta tänker till.


Härligt =)

Imorse arga som vi hade varit. Smyger vi iväg utan att säga något.
Vi såg det som ett litet äventyr (busigt va). Vi gick till ICA för att köpa frukost
och
lunch. Det blev drömparken denna gång. Vi satt under våra paraplyn
och åt de goda baguetterna. Jätte mysigt hade vi.

Mums..

Jag upprepar




Madicken, Madicken pilutta dig pilutta dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0