Dream

Om man bara vill och försöker så kan man. Och jag ska verkligen
försöka. Så fort jag har tagit mitt körkort åker jag som Aupair till USA, familj
och plats är inte klart än. Ingenting går så länge jag inte har mitt körkort.
Aupair åker jag som för att lära mig flytande engelska. Och Jag ser det
som den största möjligheten. Samtidigt får jag se USA och prova på livet
där.

Mina planer efter det var först reseledare. Men Jag kom sedan på att jag
vill göra något som jag tycker är ännu roligare. Då kom jag på att jag
skickar in ansökan till tre olika teaterskolor i New York, Los Angeles
och London. Kommer jag inte in tänker jag inte ge mig i första taget.
Livet handlar om att förverkliga sina drömmar och det tänker jag i alla fall
försöka göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0