Då va det över

Valborg var super kul, men jag ska alltid lyckas försvinna ifrån dom jag
är med och hamna någon annan stans. Typiskt mig! Gissa när jag
kom i säng på grund av det, ju 00.00. Jag som hade planerat att vara
uppe hela natten och träffa massa folk. Så blev det då inte.

Men dagen började i alla fall hemma hos Marielle där vi grillade.
Vi gick vidare till Majk och förfesta lite och spela Kubb. vid nio tiden
åkte vi till Sala. Där började det. Vi fastnade i cruising kön, jag
hoppade ur bilen för att gå till min kusin där jag skulle lämna min
stora väska och kasse. Där fastnar jag självklart ett tag.

Senare följer jag med alla ner till stan. Åker hem tolv och sover, Varför?



Kubb dags


Jag undar om det är vinter ute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0