Vilken helg

Hejsan! Jag har precis kommit hem igen efter en galen helg. I fredag
skulle jag ju på bio men den missade vi, istället åkte vi hem och kolla
på film, FUNNY GAMES och det kan ha varit den sämsta filmen jag sätt.

Igår åkte jag och Fanny till Västerås till Elias och hans kompisar
i en sommarstuga, JA det va precis som en sommarstuga med DASS
UTAN lampa, man fick lysa med mobilen om man skulle kissa.

I bussen påväg hem träffar jag en drömprins som dock hade flickvän sedan 5
år tillbaka, helt chanslös stiger vi av bussen och går till efterfesten där vi
spelade Guitar Hero med trummor och hela kittet.

Vi kom hem 6 imorse, jag han sova 5 timmar innan jag var tvungen att åka och
fira pappa och Bisse i Strängnäs (kalas nummer2)

Det sjukaste i helgen har jag glömt berätta! Det blev farliga stigar när jag
försökte gå genvägar ner till stan ifrån Finninge i Strängnäs. Det började bli
mörk och vi gick ifrån första kalaset denna helg ner till stan. Jag visste att det
fanns en genväg men inte exakt vart. Jag chansa och tar oss långt bort i
ingenstans. Vi gick i 1 timma tills vi äntligen hittar ut från joggingspåret på 5 km. 

Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om helgen, men det skulle bli tråkigt att
läsa så jag nöjer mig med detta stolt efter att ha skrivit kanske det längsta
inlägget i min blogg.

Juste vi dansade vi till Arab musik också.......



Kan ha varit den sämsta filmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0