Blir det någon bebis?

Jag har inte hör något från mamma sen 7 imorse, hon skulle
förmodligen föda idag på förmiddagen. Jag har skickat både
sms till henne och Peter och båda hade svarat om dom inte var på
förlossningen eller något annat. Så vem vet jag kanske fått en
lillasyster nu.

I början var jag jätte emot det här. Men nu har jag ändrat inställning och
tycker det ska bli mysigt med en lite bebis.

Nu är det två lektioner kvar till vi slutar. När vi slutar ska jag till bilskolan
och köpa en kod så jag kan göra proven på datorn hemma istället,
jag orkar nämligen aldrig gå till körskolan.

Efter det blir det Västerås och Vibrationsträning.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi flyttar den 1 april, så sen blir det nog en liten tjejfest!!! =)

Vad roligt att du ska eller har fått ett syskon, jag ska oxå få ett nu i slutet av april eller i början av maj så spännande!!!

2009-03-11 @ 12:29:27
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0