Taggad till tusen

Hejsan! Snart är det dags, jag är så fruktansvärt taggad och längtar
som bara den. På fredag, i övermorgon åker jag och Louise till
Frankfurt. Jag ska ta alldeles för mycket bilder (det gillar jag).
Sen ska vi ha jätte kul.


Idag var det Riskettan från 09:00-12:45. Det gick ganska fort och
var rätt så intressant faktiskt. Träffade min granne som också var
på kursen så vi satte oss och plugga teori efter. Jag klarade ännu
ett prov på datorn. Dock var det borta när jag kom hem. Gissa om
jag blev sur. Är det pms som spökar också kanske.



Förresten så är jag lite nervös inför morgondagen. Vad som
händer säger jag inte. Men jag kommer i alla fall ha två svartklädda
brudar efter mig hela tiden.




Kommentarer
Postat av: frida M

Jätte fin bild :)

2009-06-26 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0