Rixfm & Hamnfestivalen + Västerås

Dagarna är fullproppade med saker att göra. Jag hinner knappt
skriva blogg. Det suger eftersom jag tycker det är så kul. 

Nu är i alla fall helgen slut eller ja söndag, då sover man ju ändå
bara. Nej men när helgen är slut kommer jag med massvis med bilder
som jag har tagit.


Denna dag blev det till att åka med Fanny till Västerås. Rixfm festival.
Såklart hade jag och Fanny kul. Men draget där tyckte jag inte var så
bra. Jag träffade på Lollo en kompis som jag kanske träffar högst 2 gånger
om året. Eftersom hon bor i Söderhamn. Jag blev super glad över att
se henne.

Jag och Fanny hade inte planerat att åka till Hamnfestivalen. Men Marielle
lockade dit oss, kvällen blev riktigt rolig. Det var mycket folk ute trots att
det var torsdag.

Dagens Outfit
Kjol: Lindex 99;- (rea) Ny





 

Japp. Fredagen var planerad att åka till Hamnfestivalen med min Marta.
Vi började väldigt otaggade. Det var värmen som tog slag på oss.
Men så fort vi kom in till stan blev det ändring på det. Vi sprang runt och
busade i drömparken och sjöng till Love story med Taylor Swift.

Kvällens Outfit.
Nya skor, köpta i Frankfurt.







Vi vaknade upp hemma hos mig. Bestämde oss för att cykla till Marta.
Kan ha varit den dummaste tanken som fallit oss in. Men vi gjorde det
taggade som bara den. Ångrade oss rejält när vi kommit en bit. Men
försent för att cykla tillbaka var det.

Vi fixade i ordning oss och åkte till Västerås. En lyckad kväll om man
räknar bort från kl 23:00-01:00.

Här togs det massor med fina bilder



Kvällent Outfit.
Klänning från Stylebystars  ( den är lite stor i midjan )


Pizza.... Fast den va inte god



Ja det här va ju bra... Kollar på Rixfm

Marta tyckte också det va bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0