Nu kommer det massvis med bilder

STUDENTEN 2009

God morgon alla glada i HP3, nu blir det frukost.




Jag spexar till fotot med lite frukost.



Efter kyrkan följde vår lärare Kerstin med tillbaka till Linda där allt började.


Tillbaka till hemmaklassrummet för att få betyg.

Hej klassen, dags för lunch som lärarna fixade.


Dags för att åka flak. De va kul.


Nu kör vi..

När det va klart gick vi tåget.


När tåget var slut hade jag fått min skyllt och massa grejer.

Sista varvet med bil innan det var dags att åka hem för att fira med släkten.


Hemma hos Monica där vi firade mig (större plats). Lillebror Leo.

Jag & Kusin Jonas.

Dags för att börja kvällen.


Kommentarer
Postat av: marta hihi

snygg kusin jonas :O

2009-06-08 @ 15:56:43
URL: http://martaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0