Minnesstund för HP3 avgångsklass 2009

Goodbye Fjärdhundra Hello Westerlundska.

Det hela började år 2006. Jag var nervös för att börja på en ny skola.
Vart skulle jag gå på morgonen tänk om Lisa & Anna redan gått in.
Nej det hade dom inte såklart, dom var sanna vänner. Vi tre kallades
första året för hönsgården, våra munnar var inte tysta en sekund och vi
skratta hysteriskt hela tiden. Vi hade kul men jag förstår om dom andra
tyckte vi var dryga.

Josefin Knutson skrek åt oss ett antal gånger.

Sommaren innan vi började på gymnasiet. Jag var nog en fjortis.

Lisa hade precis kommit hem från Finland och jag var överlycklig.
Även om det va Jocke Klint hon ringde under tiden hon var där. 
(jag skoja! Ville bara få med att de var tillsammans).

NU kommer det! Första dagen då jag ska börja i HP3.
Jag och min syster väntar på skolbussen. Kolla hur jag
sminkade mig...

Under första höst terminen var jag och Anna mycket på
stan och experimenterade med lite kläder, mössor osv.
Jag provade även att färga håret brunt. Vilket jag och alla
har förträngt.



År 2007. Lisa ville också testa den bruna hårfärgen.

När vi skulle färga tillbaka misslyckades vi. Det gula försvann
såklart och hon är söt som socker.


När vi började HP2 åkte vi på studiebesök.
Jonatan hade rakat av sig håret.


Gör en ful min...


Vi åkte skrinda.

Det blev mer studiebesök. Vi besökte ett museum där
Anna och Christian klädde ut sig till ett Indiskt bröllop eller
var det var för land.


Jag ville prova den snygga hatten.


Vid i hela friden är detta hahah. Blä

Vintern närmade sig och år 2008 med storm.

Höst terminen 2008, vi börjar vårt sista året och blev HP3 shalallall.
Det blev mer studiebesök.
Alla var trötta.

 
Vi hade för oss massa tokigheter.


Och ingen kommer att glömma Christian.

Vår terminen kom. Och man börjar få lite ångest. 
Studentfesterna börjar. 

Pirat tema. HP3 Shallalla

80`talet


Det kommer mer ångest och man vill inte sluta. Men något
som man verkligen ville ha slut på var UF.


Vi hade klassfest en helt vanlig måndag.

Mösspåtagning. 1 vecka och 1 dag kvar.


Och nu är det idag, dagen före studenten. Det är så 
sorligt. Jag kommer att sakna HP3 så otroligt mycket.
Och den som kommer gråta floder imorgon är nog jag 
som alltid ska vara så känslig.
 Eller så gråter jag dagen 
efter när jag inser att det är över nu.
 

Men jag kommer komma ihåg alla dager med er....

Kommentarer
Postat av: din marta

vad sorligt! det svider i mina ögon och jag är inte ens en av er!! men jag inser nog hur långt borta du kommer att bara från mig. Ingen mer fyra buss med min favvo.. <3



Jag måste bara påpeka att Christian är väldigt snygg som indisk make.... hahahaha

2009-06-04 @ 13:13:34
Postat av: josefin

Vad fint du gjort:D Vart lite tårögd där:D

2009-06-04 @ 14:58:57
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var en kanon dag/kväll/natt/morgon igår!! Verkligen en dag att minnas, föralltid!! Mina tårar kom imorse när jag insåg att allt faktiskt var över och att man aldrig kommer kunna komma tillbaka till det som varit!!!! <3

2009-06-06 @ 12:39:01
URL: http://annastur.blogg.se/
Postat av: johanna

ÅÅÅH VAD FINT! JAG BÖRJAR NÄSTAN GRINA..

2009-06-06 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0