Frankfurt 2009

Vilken resa det har varit! Vi gick som sagt upp 03:00 på självaste

midsommarafton. Jag och Louise tänkte inte sörja för det. Så fort vi

kom till Skavsta flygplats tog vi vår första drink (omkring 06:00)

galet tänkte nog bartendern.


När vi väl kommit fram till Frankfurt var jag övertrött och pratade

Svenska med alla som gick förbi.


Det blev kika i butiker innan vi träffade Louises kompis Moe som vi
bodde hos.

Fredag kväll blev det lång promenad. Såg hela Frankfurt upplyst. Det
var så himla fint.

Lördagen var det dags för stor fest. Beach Party. Förfesten var roligast.
Sen blev det mindre kul. Men ändå en lyckad kväll. Och då räknar jag
bort med att man fick betala för att komma in OCH ut.

Igår (måndag) blev det shopping. Jag köpte två par skor, en sjal, och
smycken.

Det kommer massa bilder snart. Var berädd.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0