Det är verkligen över

Trots att jag inte inser det så vet jag att tiden med HP3 är över. Det
blir inte HP4 eller HP5 utan nu är det slut. Jag saknar det redan
så himla mycket, jag finner inga ord för hur underbar tiden i skolan
har varit. Ta vara på den ni som fortfarande går.  

Gårdagen började med champangefrukost hemma hos Linda. 
Hon hade fixat jätte fint med tält och uppdukat mysigt. Vid 09:00
gick vi till kyrkan. Därefter blev det fotografering med klassen. 

Efter det gick i till vårat klassrum en sista gång, fick betyg och 
åt mat. 

12:45 gick våra kärror/flak ifrån skolan runt över stan. Det var ruggigt
kallt men man tänkte inte på de så mycket. 14:00 gick tåget från skolan.
Därefter åkte vi bil.

Vid fyra tiden kom jag hem och åt mat med släkten och öppnade 
pressenter. Jag är så nöjd med vad jag fick det kunde inte bli bättre.

20:30 började vår sista klassfest (under tiden i skolan). Det blev
fult ös och ingen blev medvetslös haha. 

STUDENTKVÄLLEN har varit den roligaste kvällen i mitt liv. Den
var bättre än att åka utomlands och allt.

Imorgon kommer det bilder. Och har jag tid kanske jag kan fixa 
videoklipp.   

Jag & Jennifer.

För jag har tigit studenten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0