Rättvik 2009

Vad säger man om tre dagar som dessa uppe i Rättvik.
Classic car week, det blev mycket lyckade dagar och jag
hade jätte kul.

dag 1 söndag: Jag kan inte ljuga och säga att vi gjorde något
annat än festa. När vi kom upp reste vi upp tälten men börja festa
gjorde vi redan i bilen på väg upp. Stackars Nathalie som
körde tyckte inte alls det var kul.

dag 2 måndag: Nej jag ska inte ljuga nu heller. Det var fest
från morgon och kväll. Denna dag kom även Marta, Anna och
några till upp.

Dag 3 tisdag: denna dag blev det lugnt på dagen. Vi åkte upp
till rodel banan för att åka lite, men blev bara jag och Majk som
vågade i slutändan. Efter det ville alla killar åka go-cart, så 
de fick självklart göra det. 

På kvällen blev det fest. Roligaste kvällen var det absolut.

Bilder kommer i nästa inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0