Studentfest

Igår var det den andra studentfesten, den första som jag gick
på. Vi hade också vår första rundvandring. Det blev hemma hos
Nathalie som allt började.


Oj vilken kväll, jag hade hur kul som helst. Förfesten med klassen
(tråkigt nog kom inte alla) den var roligast på kvällen. Och mycket hände.
som vanligt förvånas man inte av något som C gör, men igår jag trodde
inte det kunde bli värre. Han strippar inför alla som va där till och med
inför två andra killar i vår klass. Och det va inte det värsta heller haha.

När det va dags att bege sig ner till Joar hade klockan blivit 22:00.
Det började tidig med bara studenter.
När man kom fick man en lapp med en siffra och sen skulle man leta
upp sitt lag, de andra med samma siffra. När det va klart blev det lite lekar.
Jag fick bland annat äta en banan utan händer (MIN GRUPP VANN på det).

När allt va slut och vi va nöjda med kvällen åkte jag hem till Marielle och sov.

Förresten det va pirat tema och bilder kommer så fort jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0