Bra start på nya året

Nyår började med att Patrik kom och hämta mig, vi åkte och hämta upp
Marielle & Mikaela sedan for vi till Sala. Först hem till Kusin Micke där
Tomas också var. Vi satt där ett bra tag sen gick vi vidare till Affe, där blev
det inte så kul som jag hoppats på, eller det va kul men alla va inte så glada
det var det som va tråkigt.

Vid halv 12 började vi gå ner mot stan för att kolla på raketer och träffa lite
folk. Halv 5 på morgonen var det lägg dags.


Nyårsdagen började med pizza. Sen åkte jag hem till Tomas åt köttbullar och
kolla på film. 

Idag till frukost blev der chips och rostad macka. Japp detta jullov är inte 
så nyttigt. Men snart börjar mitt nyårslöfte så det är bara vräka i sig tills dess. 
Jag & Marielle hemma hos Micke.



Mikaela & Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0