Till allt och lite till

Vilken känsla. Vilken dag. Vilken liten.

Hur kan man tolka detta. Allt har en förklaring. Idag
har jag fått träffa min Kusin Linda som jag inte har träffat på
över ett år. Hon hade med sig sin lilla bebis som var urgullig.

Vilken känsla. Linda är ju för tillfälligt hemma i sverige. 
Annars bor hon sedan fyra år tillbaka i Kalifornien.
Att få höra massa Gossip från USA fick en att längta lite
extra.

P.s Jag hörde att Pittsburgh har någon slags egen "grej".. Dom
har pommes frites till nästan allt. I sallader, hamburgare mm.

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA, pommes frites i salladen, det låter spännande xP

2009-12-29 @ 17:54:18
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0