Jag gjorde det igen..

Attans, Typiskt, sjutton också. Jag Gjorde det, bröt mot min lag
som jag lovat mig själv att inte göra. Vek, Vek. Men jag känner
igen det sen förut så det var ingen nyhet precis. Att lova sig själv
någonting är nästan omöjligt (för mig, men många känner nog igen sig).
Säg: att man ska träna 3 gånger i veckan. Det blir oftast inte så tillslut.
Det är alltid andra grejer om man lovar någon annan. Inte sant.

Att ett litet sms kan ha så stor betydelse.
Var det bättre när tekniken inte fanns?


P.s Farliga stigar Igen. Jag är med i spelet (måste ut)..

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja för hoppningsvis gör vi de ju men jag har inte fått mina flygtider ännu..Ja jag har i alla fall pratat med två eller tre till som åker från arlanda. Ja jag åker ju med interexchange, så vi kommer ju inte gå på samma introduktionskurs heller :(

2009-12-13 @ 23:51:45
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja de är lite tråkigt för jag har inte hittat någon annan som åker med dom eller från landvetter. Och sen blir jag lite nervös också för jag har typ inte hört något bra om interexchange från någon här i sverige...

2009-12-14 @ 18:03:39
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0