En dag mindre

Igår firade vi moster som fylld år. Det var trevligt med
god mat och bästa släkten. Ingenting kan bli tråkigt.


Inatt 00:00 passerade dagen 11 januari 2009. Dagen då det
var exakt en månad kvar tills jag beger mig till NY. Idag är
det en dag mindre.


Idag
har jag varit på bio med mina två tjejer som jag är barnvakt åt.
Det blev Alfons Åberg (jag hade inte lika kul som dom skulle jag
tro).

Nu blir det mys hemma. Två lördagar i rad (jag gillar det inte).




P.s Farliga stigar igen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hej, nej jag kommer åka från landvetter vad jag vet.. men alla andra som jag har haft kontakt med ska ju åka från arlanda så jag känner mig lite mobbad måste jag säga. åker du med aupairCare eller interexchagne?

2009-12-13 @ 10:58:40
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0