Christmas Time - 24:e

Här ligger jag och känner mig tjock efter allt gott man
äter på julen. Supernöjd är jag också med alla julklappar.


Varför är julen alltid roligast för dom små? Wilma har sprungit runt
hela dagen och väntat på att mörkret ska lägga sig. För då kommer
ju tomten inte sant? Själv sitter vi vuxna och försöker känna av känslan
av julafton som finns där inne någon stans. Medans mamma lagar mat
ligger vi lata och kolla på Grinchen..

Tomten. Kommer han?
Detta år kom det inte bara en tomte till oss uten två. Han hade med
"tomte Nisse" denna jul och båda hade med sig humorn kan jag
lova. Jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen.

Juste. Jag slapp också julmaten i år. Oj vad jag bryter mot traditionerna.
Mamma är världens bästa och gjorde stek till mig. Men jag tog någon
köttbulle också. + prinskorv + ägg.

Picture This



Vilken är favoriten på Kalla Ankas Jul?


P.s God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0