Saknade bilder

Jag har ju varit borta sen i söndags då jag knappt har hunnit skriva blogg.
Men jag har tagit lite bilder. Och så har jag några gamla som jag tänkte
lägga upp som har missats här i bloggen.


Jag åkte hem till Marta en dag då hon höll på att måla huset.
Om det var det ända hon målade kan jag inte säga.




Marta lyckas ganska bra med att likna en Leopad.


Fanny lagade en god middag till oss.


Jag åkte till Klubbholmen och badade med Marielle och Jolle.

Först i var Marielle.

Sola Sola.


Picknick är en sak jag gör väldigt ofta.



Igår blev det klubbholmen igen. Denna gång med Fanny, Sebbe och Rickard.
Här fick vi besök av en Anka eller And här.
Jag lyckades nästan få med mig den hem i väskan..


7 Augusti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vad är det för fel på ankan xP

2009-08-07 @ 20:46:23
URL: http://weestiins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0