Då var en toppen sommar över

Alla kan nog hålla med om att sommaren är slut, sorligt nog.
Jag saknar den redan. Sitter och kollar igenom massvis med bilder
och har kommit fram till att det kan ha varit den bästa sommaren
på länge.

- Studenten
- Frankfurt
- Hamnfestivalen
- Power Meet
- Sol & Bad
- Picknickar
- Västerås
- Leksand
- Rättvik

 
Jag har gjort saker i princip hela tiden. Under sommaren sov
jag hemma kanske 5 nätter om man räknar ihop.


Här kommer lite bilder från Frankfurt.

Let's go girls

Jag har aldrig åkt litet plan tidigare. Och oj vad det lät högt...

Plötsligt blev "ta kort i speglar" mig grej..

Det var någon som inte ville vara med på kort.

Love it


Jag ville också vara med.

Dags för Beach party

Fick inga bra bilder där ifrån (synd). Det var grymt häftigt.



Hej då!
 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0