Kommer jag orka med en till natt ?

Hejsan! Vilken dag det har varit hittills. Det började med att jag vaknar
upp hemma hos min kusins kompis, alla ligger helt däckade men
pigg var jag. Nu ljög jag lite faktiskt. Jag va inte alls pigg.

Annica kommer och hämtar mig och vi åker till farmor och äter middag.
Plötslig kommer jag på att jag glömt en sak hemma hos han vi var
hos igår. Saken är den också att det inte var min grej jag glömde
utan jag hade lånat den. Så jag var alltså tvungen att leta reda på
hans nummer. Och jag åker än en gång till Sala för att hämta grejen.

Nu har jag äntligen kommit hem. Men inte hinner jag vila, min
moster och kusin har kommit.

Gårdagen var förresten riktigt kul. Åkte Taxi 3 gånger hela kvällen
fram och tillbaka till olika ställen.



Min älskade Marielle och jag

Jessica och jag på efterfesten där det fanns en riktigt
cool kille vid namn Arvid.

Provade Jessicas studentmössa. Jag längtar till min
kommer.

Marielle provade också

Jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Arvid måste vara
världens coolaste kille. haha (han med brillorna vilka var
av glas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0