Söndag

Hejsan, jag har sovit förlite känner jag. Igår kväll förfestade
vi hemma hos Marielleh, där efter åkte vi till Altuna där det
var en stor lokal fest. Det var mycket folk och trevligt. Jag vet
dock inte vart min kväll tog vägen, jag dansade knappt och
allt gick jätte fort, sen va jag bara hemma! klockan va inte
mer än 01.30 när min energi tog slut. Innan jag gick hem till
farmor för att sova hälsade jag på hos Fanny. Dom hade en
söt liten kattunge hemma.

Jag hade inte med mig kameran vilket jag ångrar, men jag
hittade lite bilder på Marres bilddagbok, men det var bara från
förfesten.

Marielleh

Elin

Evelina

Ida


Dom ända bildera jag har just nu, men får mer sen förmodligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0