Onsdag

Sista skoldagen för den här veckan, imorn och på fredag är
vi nämligen lediga, det ska bli riktigt skönt. Idag på idrotten
hade vi coopetest, man ska springa 3 kilometer tror jag att
det är, och man får högst ha 25 min för att få godkänt. Och jag
säger att min kondis behöves tränas upp. Jag sprang/gick på 20
min. Det va hälften av klassen som fick omkring 14-17 min (bra)
sen de andra hälften som va med fick omkring 20. Det va även några
klassen som inte va med. Så jag va i alla fall inte så dålig ;p hehe.


Idag på rasten va jag och Carolina upp på stan en sväng. Jag
hittade ett par grymt snygga stövlar, Men som dock var alldeles
för dyra för den här månaden budget. Det är mycket som måste
köpas.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

okej, jag sprang mitt copertest på 13 :D

2008-09-25 @ 09:11:25
URL: http://exq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0