Lördag

God morgon! mamma och resten av familjen är och kollar på
en ny bil. Så jag sitter hemma helt själv, hade det varit mörkt ute
hade det varit läskigt men nu tycker jag det bara är skönt att ha
lite tid för sig själv. Jag sitter här och sjunger med i låtarna och
spelar hög musik.

Idag ska jag sova hos Majsan (Marielleh) som jag egentligen
inte får kalla henne, men det låter så gulligt så jag göra det ibland
ändå. Vi ska kolla på film och ha myskväll, medans alla andra
som är 18 är på oktoberfesten och ser på Ola Svensson. Visst är
Majsan över 18 men hon va där igår. Och jag har jätte otur som
fyller 18 om 6 dagar. Då tänker jag såhär, kan dom inte ha
oktoberfesten första helgen i oktober (då jag fyller) istället för sista
helgen i september. Ja varför döper dom den till oktoberfesten om den
är i september.
Aja det finns inget jag kan göra.

Nu ska jag i alla fall göra lite lunch och kolla om det är nått kul på tv.

Bild: Valborg 2008 Majsan & jag (Jag har stora brillor jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0