Zac & Vanessa i sverige

Som man märker gillar jag att läsa mycket kändisskvaller,
även fast kanske hälften av det jag läser inte är sant så är
det ändå kul. Jag har självklart några favoriter jag läser om. 
Och när jag skriver om nån i bloggen är det oftast någon av
dom. Det är kul att läsa om unga kändisar och de som bara
varit i "rampljusten" några år, som till exempelt vanessa & Zac
stjärnaorna i High School Musical.


Idag hittade jag massvis med bilder från helgen när Vanessa Hudgens
och Zac Efron var i sverige och intervjuvades. På msn.se finns det även
film på inervjuven att se.

Här är lite bilder:




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var där :P

2009-02-09 @ 16:38:19
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0