Söndag

Hejsan! Igår blev det Strängnäs och träffa Mimmi. Jag kom dit
ungefär vid tre då Mimmi sprang bastuloppet, hahah vad kul
det va att titta på. Efter det blev det lite förfest hos Mimmi.
Amanda och trina kom, trevlig var det. Tråkigt bara att inga
bilder togs.

Idag vaknade jag av Leo som inte kan vara tyst 1 sekund. Jag 
följde med familjen ner och åkte karusell. Åkte virvelvinden med 
Lina och Leo(jag var nog räddast). Leo som bara är 5 år
skrattade hur mycket som helt, han ville bara åka mer och mer.
Jag träffade mimmi en stun innan pappa och dom skulle fira mig.
Jag fick massvis med fina pressenter, blev jätte nöjd :) Tack.

Snart måste jag plugga lite till svenska provet på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0