Jag glömde nästan... pinsamt!

En till sak hände mig idag, vilken dag jag haft alltså.

Såhär var det! klockan är omkring 08:45.

Jag ska byta om på två dockor i ett skyllt fönster, den första
går hur bra som helst. Men andra, jag hade inget problem
med den först men sen.

Jag kollar ut genom fönstret, ser en kille som är omkring 25
och ser riktigt bra ut, jag har sätt han förut och tyckt han ser bra
ut. Men kanske bara lite bättre just idag. 

Han står lite längre bort, precis när jag kollar på han kollar han på
mig och ser att jag håller på att böka i det där lilla skylt fönstret.

Vet ni vad han gör! Han går och ställer sig nedanför fönstret och kollar.
AAH pinsamt allt går åt skogen, jackan ramlar av och jag blir nervös,
armen på dockan fastnar inte. Vart skulle jag ta vägen. Jag struntade i
jacka satte på armen så gått jag kunde sen gick jag därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0