Frissan idag

Hejsan, idag hade jag klipptid. Klippte bara bort de slitna
topparna, så nu känns håret fräscht igen. Alltid skönt att
vara nyklippt, men nått jag inte gillar är hur rakt det är efter,
det är liksom som en rak kant nertill.

Hade vågigt hår till skolan, men väl framme är det spikrakt.
Alltid mitt hår som är så tungt det bara faller ner igen så
fort jag fixar det.

På lunch rasten idag trippade jag och Johanna upp till stan. Jag
köpte en Mascara det blev den nya Masterpice Max från MaxFactor,
så jag tester den imorn och ser hur den funkar. Jag prövade även
ett antal jackor men hittade ingen, kanske inte så konstigt här i
Enköping.


Johanna & Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0