Sommar igen

Nej visst vore det inte fel med sommar igen. Jag tål verkligen inte kylan,
Jag sitter här och fryser som bara den. I sommras lyckades jag även bli
lite brun en period (jag har svårt för det annars), och gissa nu sitter jag
här vit som snö, okej inte så vit men blek är jag hehe.  
Visst ska det bli lite mysigt med advent och julafton. Men det är fortfarande
kallt. Jag kan ju faktiskt inte säga att jag inte längtar till första advent för det
är ju riktigt mysigt med alla ljus och lampor. Om det kommer nån snö
i år vet jag inte om jag tror.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

vill också att det ska vara sommar nu! :)

2008-11-15 @ 16:54:23
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0