Onsdag

Hejsan. Igår blev det bowling med Nathalie och Marielle =) jag vann Jippi.
Och min klänning som jag har beställt kom även igår. Den satt riktigt bra
så det blir invigning av den helgen.

Jag fick tre strikar på raken, det började bra och slutade bra =)

Efter bowlingen åkte jag hem till Marielle. Vi färgade ögonbryna,
OCH jag ser ut som en man haha, den starka svarta färgen dämpar sig
snart så det kommer se bättre ut.

Idag har jag köppt en vinterjacka och bokat körlektioner, jag måste komma
igång med körkortet.

Ikväll ska jag kika på bonde söker fru och Mamma Mia filmen som vi fick
hem på posten idag.


Jag och Marielle hade kul innan idrotten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0