Torsdag

Mums, jag har precis slicka ur skålen med sockerkaks smet ;)
mamma håller på att baka för min kusin kommer över en stund
med hennes kille och ett av barnen som är 1 år, sen har hon två
tvillingar som är 4 månader men dom stannar hemms hos mormor.

Idag fick jag veta vad jag fick på provet som vi gjorde i tisdags, jag
blev verkligen förvånad att jag fick MVG, självklart är det skuperbra
men jag hade knappt övat och trodde det skulle gå ur dåligt.

Idag är det jätte varmt ute :) solen lyser starkt och jag har bränt mina
armar :( jag hade tyvärr ingen solskyddsfaktor i skola direkt. Vi satt
ute på rasten och solade. Efter skolan gick vi upp på stan och köpte
kulglass det var smaskens. Imorgon ska jag vara med Mimmi, jag
vet inte vad vi ska göra men nått kul blir det säkert.

image209
Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bild :)

2008-05-08 @ 20:48:13
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0