Torsdag

Godmorgon eller god dag kanske man ska säga, Jag har precis
kommit hem från faster Ann. Igår hade jag jätte trevligt, vi var först
i Uppsala, sen åkte vi till Sala och åta mat och fortsatte att festa.
Vi började festa redan kl:14.00 så när vi kom till Sala var vi redan
helt slut, med en lång bussresa dit somnade jag men vaknade sedan
av några killar som steg på bussen i Heby ;) dom underhöll oss sedan
hela vägen till sala. När vi kom fram hämtade Ann oss och vi åkte till
henne för att packa upp våra saker och gick sedan därifrån med lätta väskor.
Min väska va jätte tung så jag fick ont i axeln när jag bärde på den hela tiden i
Uppsala. Efter Vi ätit gick vi en lång väg, eller det kändes långt men var inte
det egentligen (det var väl bara vi som var sega), men det var iaf till Andreas vi gick 
och fortsatte festen. Senare på kvällen när vi gick ner till brasan
började det självklart att regna ;( det är en sak som kan få mig att tappa
humöret och bli mindre sugen på fest. När klockan var 00.00 var jag helt
slut så jag gick hem och sov, och där slutade min trevliga kväll.

  

 
Bild
1. Jag och Josefins söta hund :)
2. Marielle & Jag 
3. Nathalie & Marielle på väg till Uppsala 
4. Josefin 
5. En kille klättrede i trädet xP visade sig sen att han gick
i min klass ett tag x)
 
Hoppas ni hade en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0