Onsdag


image224J
Jag börjar med att bjuda på en fin bild som jag tog när jag och Fia var ute och
rodde med båten. :) det ser härligt ut tycker jag.
Idag har det varit en väldigt seg dag i skolan. Jag hade nationellt prov i engelska
på "Speaking" delen. Det gick bra, med några skrattanfall bara. Vi skulle berätta
om en blid där det var några hus på, och jag kom inte på vad jag skulle säga...
och vet ni vad jag sa xS haha,"I can live there if I want to" haha vadå liksom "jag kan
bo där om jag vill" vad fick jag det ifrån. Men men över till vädret, USCH det regnar,
jag gillar det inte alls och det ska tydligen vara så hela helgen.

Nu ska jag kila ner till köket och bre mig en macka, Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0