Onsdag

Hej hej, det är bara plugg hela den här veckan känns
det som. Men imorgon är det sista provet. Idag började
vi med "förberedels"för vårat UF företag som vi ska ha i 3:an,
det ska bli jätte kul :) men vi har inte kommit på något som
vi ska sälja än, någon som har förslag?. UF är ett företag som
man har under hela året i 3:an, man bestämmer sig för något att sälja
och så arbetar man på egen hand precis som ett företeg. Vi kommer
även få gå på mässor och vara med i tävlingar.

Idag köpte jag föresten den där tröjan som jag hittade igår :) jätte fin.


Jag tänkte lägga in en låt men den gick tyvärr inte att lägga in den :(
den här låten är det iaf "The Outfield - Your Love" den är jätte
bra. Jag, Carro & Johanna hade den på hjärnan väldigt länga igår.


"Josie's on a vacation far away
Come around and talk it over
So many things that I wanna say
You know I like my girls a little bit older

I just wanna use your love tonight
I don't wanna lose your love tonight........"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0