Måndag :)

God dag :), imorse när jag vaknade trodde jag att vädret skulle
bli strålande idag, solen lyste och det var rätt så varmt. Men nej
nu öser det ner regn och det haglade när jag och Johanna gick 
ifrån stan till skolan. Tänk att vädret ändrar sig så fort. Idag har
jag tagit hem en ledighetsansökan till nästa tisdag då Jag, mamma, 
Emelie & Wilma åker till Alcudia i Mallorca :), det ska bli jätte härligt
att komma ifrån regnet. 

 
Detta hotell ska vi bo på det är en byggnad av sju stycken Sunwing
resort hotell, alla ligge nära varandra och i huvudbyggnaden
serveras frukosten. Havet ligger hundra meter ifrån vårt hotell
och 25 meter från huvudbyggnaden.


Poolen från bilden lite längre ner är ifrån huvudbyggnade dit vi åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0