lördag

Hej hej, Igår hade jag en jätte trevlig kväll. Jag blev hämtad vid
tågstationen halv 8 ungefär. Direkt då åkte vi till lokalen där Josefin
hade fest. Det var bål och så körde vi lite lekar :) någon lek var att man 
skulle relatera till ett ord som personen innan hade sagt, klarade man
inte det fick dommare (Nathalie) bestämma hur mycket man skulle dricka. 
Senare eller mer mot natten åkte jag till Sanna (i Strängnäs) där var det 
jätte trevligt. Jag var ungefär där vid 1, då vi inte alls var trötta så flumade oss
lite och tog kort. Kl 02.00 kommer Simon och några andra killar över,  
dom stannade ända tills 5 på morgonen och då var vi trött kan jag säga. Jag
är förvånad att jag inte är trött nu, men det kommer väl sen. 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och myspysa framför tven :) Ha det bra!

image233 image234
Sannas & min goda frukost som vi åt imorse.          Söta Sanna :)
Bilderna innan jag åkte till enköping har Merielle, så jag lägger in dom senare
när jag har fått dom.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

fina bilder! :)

2008-05-17 @ 15:10:38
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0