Lördag

Hej hej, igår hade jag en jätte trevlig dag och kväll:)
direkt när jag kom till Strängnäs så gick jag hem till
pappa och lämnade min packning, efter det mötte jag
upp Mimmi på stan. Vi cyklade hem till henne och så fixade
hon sig medans hennes mamma lagade grillat till oss :)

Efter hon fixat sig cyklade vi tillbaka till stan och hem till min pappa
så jag fick byta kläder och skor. Vi mötte sedan upp Bella, Kikki &
Oskar. Efter det gick vi till Strandbadet där massa folk festade.

Idag klockan 13.00 kom min kusin & moster och häntade mig
hos pappa så följde jag med dom hem. Senare på kvällen
kom min familj och grillade. Under dagen har jag & Frida solat,
och fiskat ;P jätte mysigt var det, vi rodde ut med båten och flöt
runt på sjön med musik i bakgrunden.

Bilder kommer lite senare, eftersom jag är fortfarade hos min kusin
och kommer inte hem för ens imorn så jag har inte min kabel till kameran.

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0