God kväll

Det gick bra hos frisören tidigare idag, håret blev ur snyggt.
Det känndes lite pinsamt för att ta en bild så det blev ingen.
Efter jag varit hos frisören åke jag och mamma till Gamla Uppsala
där vi bodde när jag och min syster va små. Jätte kul att drömma
sig tillbaka till bardomen och få se alla ställen nu och tänka tillbaks
hur det va då. Jag trivdes väldigt bra där vi bodde då. Vi gick till lekplatsen
vi alltid lekte på och Wilma gillade den nu, hon är ju bara 3 så det är klart.
Sen gick vi på trotaren och så minns jag att här ramlade jag i diket när jag
skulle lära mig cykla första gången utan stödhjul. Min syrra lovade att
hålla i pakethållaren hela tiden men släppte efter ett tag och jag fortsatte
ju cykla galant tills jag upptäckte att hon släpp, då bliv jag väl så nervös
att jag vinglade till och cykla ner i diket. Jag var ett riktig busför och en
klätterapa när jag var liten så jag hade alltid sår på mina sommarben efter
att ha klättrat i träd och busat runt på gården med mina vänner. Man minns
så himla mycket kul när man var lite, och det är kul att tänka tillbaka. 

image202image201 

Bild
1. Jag och min andra cyckel den hade dock stödhjul men samma år
tog vi bort dom.
2. Jag & storasyster Emelie ( jättesöt bild tycker jag ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0