.....

Jag känner verkligen hur mina ögon håller på att slockna,
låg alldeles nyss och kollade på Talang 2008 som mamma
spelade in till mig igår. Det är helt otroligt så bra den lilla flickan
Zara Larsson sjunger.

 


Jag undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken åtminstonde till 8,
det är så jobbigt att lägga sig tidigt för då vaknar man tidigt på
morgonen eller mitt i natten av att man är klarvaken. Bilderna från
igår har jag inte fått än och vet ej om jag kommer hinna få dom idag,
det visar sig.

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

zara är otroligt bra på att sjunga!! jag såg på det igår kväll, hur bra som helst! :)

2008-05-17 @ 18:18:18
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0