You're one in a million

Ibland tänker jag verkligen och då finns det ingen annan som du.
Allting har blivit så komplicerat, jag vet inte vem som har fel.
Men jag vet att jag saknar dig så himla mycket. Du var den som jag
kunde lita på till 100% och den som alltid ställde upp, jag vet att
det finns flera som gör det men inte som du gjorde. Vi hade alltid
så himla kul tillsammans, när vi var med varande var vi oslagbara
ingen kunnd skilja oss åt. Men någonting hände och och vi skilldes åt.
Det var svårt att tro att det skulle vara för en lång tid. men nu har det snart
gått ett halv år. Och våran vänskap finns inte mer :'(
Jag vill inte att det ska vara så, men det finns ingen jag kan göra.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0