Oj oj

Gårdagen ja jag vet inte vad jag ska säga, det var en lycked kväll
men det blev lite för mycket mot slutet. Det blev bestämmt att vi
skulle sova hemms hos dennis, för vi skulle följa med han på fest
men påvägen dit stannar jag och arre en lite stund i trapphuset
för att kasta jackor och gapa, ja det va så knäppt som det låter.
Efter ett tag ringer vi upp dennis och frågar vart han är,
Dennis: jaa jag har åkt någonstan är typ 10 mil härifrån
Arre: men hallå vi skulle ju sova hos dig
Dennis: men det fixar sig jag har pratat med robin ni kan gå dit.

Jaha och så vi ringer han,
Robin: va ? nej dennis har inte pratat med mig men det går väl bra att ni sover här.

Vi kommer hem till Robin.
Nej men titta vad mysigt med ett badkar med ett fint rött ljus och lite skum,
jag och astrid börjar helt plötslit att bada ja knäppa saker flyger i en ibland
klockan 00.00. Vi hittar lite tidningar som vi börjar läsa, arre tog playboy och jag fick nått med bilar ;p

Robin kommer in, vi sitter i hans badkar och läser hans tidningar, reaktionen bli
;o vad gör ni? ni läser ju mina tidninger, haha.

Efter badet kommer två av hans kompisar, vi sittet och pratar lite, och så
börjar någon kasta sten på fönstret, jo men visst ett galet ex ;/
vi kollar ut genonm fönstret och hon leker däckad, faller pladask på en bil
och ligger där på motorhuvet som jag vet inte vad. När vi går ifrån
fönstret ställer hon sig upp och börjar skrika, ja pigg blev man då helt plötsligt.

Jag har tyvärr inga bilder som är jätte tråkigt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0