Misik direkt

Igår så var jag och kollade på Musik Direkt, jag hejade så klart på
Davids band :) dom gick tyvärr inte vidare, men david gick vidare
med ett annat band som han var med i :)

På själva tävlingen så hade som ett hjul som dom snurrade så kunde man
vinna saker och så, en gång gick han ut i publiken och frågade om det var
någon som kunde nått om Elvis, och jag är ju inte så värst blyg
så ja skriker  - Jag kan!
Efter jag skrikit börjar han gå till mig, och jag börjar ångra mig lite
smått ;/
Jag fick svara på två frågor om Elvis, jag svarade dock fel men
jag va nära på en och han tyckte jag var värd priset så jag fick
4 Elvis skivor :P, men det passar ju bra eftersom jag ska börja
arbeta om han i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0