Melodifestivalen

Vem vill du ska vinna i Globen ikväll ? Jag hejar nog på Amy Diamond
hon är kännd i Europa och har nog stor chans i stora finalen,
och så tycker jag att Rongedal och Perrelli är bra. Det Spelar ingen roll
vem av dom 3 som går vidare alla är lika bra, men sen har jag inte hört tre
av bidragen som kommer vara med, dom kanske är nått det får jag se ikväll :)

Carlotte Perrelli - Hero
Sibel - That is where I`ll go
Rongedal - just a minute
Linda Bengtzing -Hur svårt kan det va?
Christer Sjögren - I love Europe

Amy Diamond - Thank you
Sanna Nielsen - Empty room
Nordman - I lågornas sken
Frida ft. Headline - Upp och hoppa
BOW - Lay your love on me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0