Hemma

Nu är jag hemma, jag ville såklart inte åka hem jag älskar
att vara utomlands. Men som tur va kom vi hem till ett soligt
sevrige. Det är till och med finare väder här än vad vi hade i
mallorca. Visst hade vi fina dagar men det var inte en dag
som himlen var helt klarblå. Första dagen var det molnigt, 2:a
var det sol lika så tredje. Sen hade vi regn en dag. Vi är lite
besvikna på vädret men vi hade jätte trevligt ändå.

Jag tycker inte att jag blivit nå brun men det beror nog på
vädret och så har jag inte så lätt för att bli brun heller. Men
hade det varit fint väder hela veckan hade jag blivit det. Nu
ska jag åka till västerås och hämta min mobil. Ikväll ska jag
visa lite bilder och berätta lite mer om semestern.

ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

härligt med mallorca! :)

2008-06-04 @ 17:15:58
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: glitterandbling

härligt med mallorca! :)

2008-06-04 @ 17:16:33
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0