Godmorgon

Jag börjar blanda ihop dagarna lite nu när det är lov, men
idag är det iaf Tisadg. Ska allderles straxt ringa Fia, ska åka bort nu
igen och kommer hem på torsdag eller fredag. Idag ska jag ju till
Fia förmodligen, på onsdag ska jag träffa H och efter det Mimmi.
Så det blir att åka tillbaka till Strängnäs igen. Känner att det börjar
bli dags att köpa busskort, börjar blir dyrt.

Igår somnade jag omkring 1, det blir så när det är lov för mig, jag
ändrar dygnet, somnar sent och vaknar sent. Eller idag vaknade
jag skapligt (10.00). Men vaknade inte med vilja utan jag blev väckt
av mamma som skulle åka och jobba och Wilma som skulle till
dagis. Man hör iaf att mamma tänker på att jag har lov, hon försöker
få tyst på Wilma hela tiden som bablar hur mycket som helst, vilket
inte är något lätt.

Nu hoppas jag att Fia har vaknat annars ringer jag och väcker henne.

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0