God morgon

God morgon, jag vaknade för en stund sedan och har hunnit med
att äta frukost. Inatt drömde jag massvis med konstiga drömmar.
En dröm var ungefär såhär.

Jag var hemma hos min kusin där vi höll på att fixa iordning oss för
fest. Vi hade stora klänningar som förr i tiden. Det måste varit gameldags 
och samtidig nutid i drömmen. När vi fixat oss färdigt var vi tvungna
att lura hennes mamma att hon var jag och jag var hon. baraför att hon hade
utegångsförbud. När vi väl kom ut och ner för backen till deras hus såg vi ett
gäng killar eller dom va väl runt 30 år och höll på att rådna ett hus. De sa till
oss, Berättar ni åker ni i fängels. Vi blev såklart livrätta och sa nej nej absolut inte
och så gick vi sakta därifrån. Helt plötsligt sitter vi på samma buss som dom.
Där va den drömmen slut, Hahah x) drömmar kan vara så konstiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0