Fredag

Hej hej, sist jag skrev var i tisdags, jag har varit borta tills nu och

har inte haft tillgång till dator ;). I tisdags sov jag hemma hos Fia och

Moster :). Det är alltid lika mysigt att vara där. Jag älskar deras ställe
på landet, dom har stort hus, egen brygga och en jätte mysig omgivning.
Onsdagen åkte jag till H, dom gångerna jag träffat han har varit topppen.
Jag vill inte säga för mycket för jag är hela tiden orolig att han bara är en
"Player" eller vad de rätta ordet är. Han har grymt många efter sig. Men iaf
Efter jag vart hos han åkte jag hem till Mimmi och gårdagen spenderade vi i
Eskitstuna och shopping massor :) jätte trevligt.

Detta köpte jag :)

Ingen bild: trosor H&M 79;- (rea), Örhängen Ginatricot 39 ;- (rea)

 
Klänning Ginatricot 149 ;-                         Klänning BikBok 79 ;- (rea)




Sobgalsögon H&M 79 ;-                             Skor DinSko 179 ;- (rea) 
                                                                     Köpte Vita med svart söm runt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0