En dag hos Mimmi

Igår åkte jag hem till mimmi och sov där tills idag. Vi grillade
hamburgare och senare på kvällen omkring 11 gick vi ner till
sjön, la oss på bryggan, lyssnade på musik och fiska lite ;).
Vi skulle kolla på Gossip Girl också men tv funka inte ;O så
mamma spelade in de till mig :).

Jag komma hem för en stund sedan och har hoppat lite studsmatta.
Oj vad dålig kondis jag har xP hehe, det va hur jobbigt som helst.

På midsommar är det ändrade planer, ska äta midsommar middag
hemma hos Mimmi och det blir väl lite förfest där med. Sen går vi ut
och träffar lite folk.

Föresten så gick det bra att träffa H, vi kollade på What happens in Vegas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0